Hemma

Nu är vi hemma i sthlm
Vi flög från Skellefte och mina öron dog som vanligt, nu hade jag sånna dära speciella öronproppar som ska tryckutjämnan, de gjorde ont redan när jag satte i de, de va förstora för mina  små öron, å de kliade innanför som fasen, men jag stod ut till vi landade och hade då som vanligt lock för öronen och det har inte släpp än :(
Selma klarade resan bra =)

Markus fick julklappar idag, från min familj, en skiva med 80talest hits nått, och en bärbar telefon =) undra vem som blev mest glad för den, han eller jag?

Ska bli skönt att slippa ha en 10 meter lång telefonsladd på golvet i lägenheten

Nu ligger vi till sängs med varsin laptop i knät =)


Markus mosas av Birk och Jag med Selma i knät

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0