Fredag

Idag var man lagom seg när klockan ringde vid strax innan 7, klockan 7 starta tvättiden, kunde dock sova mellan gångerna vi gick ut,

Jobbade kväll som vanligt,
kom hem åt en god middag =)

sen spelade vi kort, eller iaf en halv match dotcard, sen blev vi avbrutna.
Selma hade klättrat in i bokhyllan bakom Markus dyrbara fototidnigar han köpte igår för 1 kr styck,
Så markus ska ta bort henne, springer emot henne ( så hon blir livrädd) ska försöka lyfta upp henne, istället för att ta bort tidningarna och smidigt plocka ut henne, Selma börja bitas, och Markus skjuter då in tidningarna i Selma som blir mosad å försöker då bita igen! ( det såg väldigt obehagligt ut )

De är inte konstigt att Selma är rädd för Markus, eller jag upplever de så, hon springer så fort hon ser han typ, (men visst ibland kelar dom)

De är inte 1a gånger jag tycker Markus beter sig konstigt och obehagligt mot djur,
Man blir rädd och arg!

Nu sitter jag å är arg, Min mage värker massor precis som den gjort hela dagen, börjar även få ont i halsen:S

läggdags snart tror jag

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0