En till dålig dag

Idag skulle ju vi rensa här hemma, och jag visste att de skulle leda till bråk,
och rätt hade jag!
Markus ville städa, och jag ville rensa, jag ville rensa bort möbler typ rensa förrådet så möblerna får plats där..
men ikke sa nikke! markus ska ha 100 mijloner saker!
jag ville rensa bort lite stolar, en säng, å lite små saker,
men ne de ser ut som en bomb har slagit ner här :S
speciellt nu när Markus har gjort om vårat kök till en fotostudio :S

Jag har Aldrig kännt mig hemma här i den här lägenheten,
å jag har ändå bott här sen i juni,
Allt är Markus stil,
Kanske inte så konstigt eftersom de är hans lgh, och han har bott här länge, men han släpper inte in mig någonstans,
jag har min data i ett litet hörn, resten är Markus,

Ibland önskar jag att jag hade en egen lgh eller iaf ett rum, de skulle inte vara så märkvärdigt, ganska enkelt, ett skrivbord å en säng typ,

Det finaste rummet i denna lgh är enligt mig hallen och hur mkt är man i hallen?
Hallen är fin för de är fin färgättning, lila väggar vita möbler och svarta detaljer typ,
i de andra rummen är de 1000 färger typ.
sen är de inte så mkt saker i hallen!
Jag kanske ska flytta ut i hallen?

Jag hoppas vi kan få en lgh snart och börja om på nytt så de blir 50/50!
jag vill köpa lite nya saker, men Markus är ekonomisk på den biten och tycker vi kan ha kvar allt gammalt!
så då får jag köpa allt nytt,
Men en ny soffa vill jag ha =) inte för våra är ful, men jag har aldtig suttit skönt i den! :(

Nu ska jag gå och gräva ner mig någonstans :(

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0