En halv evighet och lite till

Vårat internet är så otroligt segt, gör man något tar det en halvtimme innan de ger effekt, om de överhuvudtaget sak fungera, tycker det har blivit mkt segare de senaste dagarna, om min dator är oxå mega seg, och nätverket är minst lika segt, ska jag kolla på Markus bilder tar de en kvart att blädra bild!
Datorer är saker som ska fungera och inte vara sega!

Bara för att trotsa nätverket lägger jag upp lite bilder som Markus tog idag!

Jag och kyrkan


Jag och Markus var inne en snabbis på New Yorker i Västerås. de var kläder överallt


Nu ska jag sova, hoppas på lika mysigt som det var när bilden togs ( den är några veckor gammal)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0