7 jan

Igår fick jag hoppa in och extrajobba =) extra fint å jobba rödadagar =)
ska jobba dubbelt så mkt denna månad som vanligt =)
jobbar 12 dagar på 14 dagar, efter de kommer jag vara trött, :(
imorn jobbar Markus hela dagen och jag hela kvällen så vi kommer inte hinna ses :(

Idag kom Matilda hit och fixade med papper och blev kvar över middagen, sen blev de ett parti dotcard och grammisgalan, och Takidas framträdande me curly sue va så fint!

Han även med en körlektion idag och de gick lite knaggligt, :( men jag fick INTE motorstopp på stället där jag alltid får de så ett litet framsteg

Mitt simkort i mobilen är spärrat för jag ska få ett nytt, hoppas de kommer imorn, så jobbigt att vara utan mobil (i-lands besvär)

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0