3 veckor utan godis och en fuskdag!

Igår fuskade jag hur mkt som helst, jag kom fram till att de är bättre att ha en dag man fuskar massor än att fuska lite varje dag!
så igår blev de både varm choklad, toast och hamburgetallrik!
Men nu är det skärpning igen,
Idag är de 3 veckor sen jag åt godis! för varje dag blir jag mer och mer förvånad att jag klarat det så länge!

Idag fick jag och Markus kliva upp i ottan, (8.30) för att städa lägenheten + rensa lite, sen kom in familj och hälsade på, de kom och försörjde oss med mat =) så nu kan vi laga lyx middag flera dagar :P iofs brukar vi inte snåla med maten,
Efter det åkte Markus och jobbade och vi åkte å firade min kusin Fredrik som fyllt 14 år!

sen var det jobb igen..

/ E

Kommentarer
Postat av: Emlan

kallar du 8.30 för att gå upp i ottan??? HAhaha!!! Slöis;)

2009-01-25 @ 18:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0