full fart

Idag har det vart full far hela dagen,
Uppstigning klockan 9,  åt frukost och gjorde mig i ordning
Flirtade till mig skjuss av Markus, åkte till Olivia och hämta en nyckel, åkte till bilskolan och gjorde terori,
åkte hemmåt, sprang in på frukhuset och köpte vindruvor och bananer,
klockan 14 hade vi tvättid, mellan maskinerna städade vi lite här hemma,
halv 16 åkte vi till Lidl och handlade nötter, hamnade i en kassa med en seg människa i,
kom hem 10 i 16, sprang till jobbet, jobbade till 21, vid 21 satte jag igång med att göra matlåda till imorgon,
ringde till mormor och bjöd in mig på fika, föreslog att vi skulle köpa semlor, eftersom de är semeldagen imorn, men då sa mormor de där man vill höra, jag bjuder på semlor imorgon, jag har bakat! MUMS,
imorgon jobbar jag dagtid, 08.30-16. sen blir de hem å fixa sen fika =)

Har haft fullt upp hela dagen, och vart trött, nu när de är läggdags är jag pigg :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0