fixa och dona

Idag blev jag väckt kvart över 8 av jobbet, de ville att jag skulle hoppa in och jobba dag, men jag skulle fixa hemma idag så de får nöja sig med att jag jobbar kväll,
 låg kvar i sängen till 9, Selma kom och gosade, sen va jag pigg så jag satte igång med massa olika saker, packade å donade,

jag tror varken jag eller Markus har fattat att det bara är 12 dagar till vi får nyckeln till nya lägenheten,
Markus är ledig nästa vecka å då ska han få ta tag i garderoberna!

blev vansiningt irriterad när jag skulle skruva ner en hylla, de fanns ingen stjänrmejsel i verktygslådan och de platta fungerade inte alls,  när vi flyttat ska verktygslådan kompliteras. en hammare å en stjärnmejsel! jag tror iofs att de finns en stjärnmejsel någonstans i lägenheten, men frågar är var?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0