Dålig planering?

Dålig start på dagen
Jag är så förvirrad, de hjälper inte med att ha halva livet uppskrivet på kylskåpet och andra halvan i kalendern, det blir fel iaf :S
imorse hade jag körlektion, jag hade god tid på mig att äta frukost å sånt, men ikke, jag trodde den börja halv 10 men den började redan halv 9, detta inser jag ca 5 min inna bussen går, då stod jag med världens tovigaste hår och i mjukiskläder, som tur va var bussen 2 min sen, så jag hann med den och kom i tid till körskolan..

jag tyckte körningen idag gick dåligt, men de tyckte inte läraren, jag var oerhört feg idag :S

jobbar hela denna vecka utom fredag + hela nästa vecka utom söndag :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0