Mitt 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Förlovade mig med Markus och tog körkort!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Fram till påsk, sen gick det inte längre, kanske går bättre detta nyår?
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, men 2010 kommer vara babybooom!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej
5. Vilka länder besökte du? Österrike
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? En fet måndaslön och lite mera tid på klockan
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 17 oktober
8. Vad var din största framgång 2009? Jag hade nog ingen :(
9. Största misstaget? Kan inte minnas något stort, kanske gjorde några små?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ne jag var ovanligt frisk. Inga sjukdagar för mig!
11. Bästa köpet? Nils
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat och hyra :(
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Många olika saker =)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Kommer inte på någon humm
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Nog lika upp och ner ner och upp!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Träffat vänner
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Slösat tid på datorn
18. Hur tillbringar du julen? Julafton hemma, juldagen hos farmor och farfar annandagen hos mormor och morfar, samtliga dagar åt jag aldeles för mkt mat :p
19. Blev du kär i år? Mest i Markus
20. Favoritprogram på TV? Inget som inte gått tidigare år 
21. Bästa boken du läste i år? Minns ej
22. Största musikaliska upptäckten? Ingen?
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag var supernöjd med allt jag fick =)
25. Något du önskade dig men inte fick? Minns  inte
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Trängde ihop hela tjockasläkten i lägenheten, sen sa jag JA till Markus!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ett heltidsjobb
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Vanlig tråkig
29. Vad fick dig att må bra? Nära och kära
30. Vilken kändis var du mest sugen på? hemligt :P
31. Vem saknade du? Vännerna
32. De bästa nya människorna du träffade? Oj träffade jag någon ny??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0