Igår och en taskig årskrönika

Igår var jag sjukt seg hela dagen. Jag vaknade som lixom inte till :S
På kvällen vinkade vi av Matilda och Simon som ska ge sig ut på resa i världen =) vi kommer inte träffa dem fören i april någon gång. Skumt!
Efter det kom Markus moster och morbror kusin och hennes sambo på spontanbesök med tårta! Mums! vi kollade på hockey och spelade spel =) mys =)

Nu så här på natten kan jag inte sova :S antagligen för jag vart så slapp under dagen.
Jag försöker minnas vad som hände under 2009. ville göra som årskrönika men har inga bilder här så blir ganska tråkigt!

Men några saker som hände 2009
7 mars vi flyttar till Eriksberg
9 mars Anki fyllde 60 år vilket firades i slutet av juni i Wien
26 mars jag tog körkort
20 april pappa fyllde 50 år firades både den dagen och i mitten av juni
Slutet av juni vi var i Wien
Semestern spenderades med familjerna uppe i Norrland under en härlig vecka =)
12 augusit Markus fyllde 29 år och jag blev Uppsalabo på riktigt
30 augusti Nils flyttade hem till oss
17 oktober jag fyllde 21 år och Markus friade till mig

Lite smått och gott under 2009

Undra hur 2010 kommer bli? jag hoppas det blir ett kanonår!

Mitt nyårslöfte är typ carpe diem
Fånga dagen lev i nuet..
Jag ska inte stressa för framtiden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0