Skop

Dagens skop får nog vara att våran familj har utökats,
Idag flyttade Nils in här hemma!
Vem är Nils?
Nils är en kattpojke på 9 månader
Han är 50% norskskogskatt 50% Bonde
När vi köpte han hette han Coccoc ( utalades Kokos )
Selma var inte allt för glad att få en kattkompis, hon fräste och morrade
Nu är Selma på semester hos min moster Veronica!
På torsdag ska Nils till veterinären och kastreras, chippas och vaccineras!
Där efter får Selma komma hem igen, Inga kattungar här inte :P








Selma till vänter Nils till höger


Kommentarer
Postat av: AKP

Ååh men TACK! =))

Va kul att du skrev, du är ju en helt "okänd" läsare för mig =))

hur länge har du följt min blogg?

Vilka fina katter =)))

2009-09-03 @ 09:52:21
URL: http://akp.blogg.se/
Postat av: AKP

Verkligen jättekul att du "trädde fram" =))

Ja, jag gillar faktiskt också mina inlägg med bilder mest fniss :D

2009-09-03 @ 10:36:16
URL: http://akp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0