Fredag

Idag hälsade jag och Markus på en snabbis i parken!
Det var länge sedan vi var där och hälsade på. *skärpning*
Efter det åkte vi och besikta bilen, gick väll sisådär!
Men besiktningsmannen sa precis som jag, att gasen måste vara i botten och kopplingen helt uppe innan bilen flyttade sig!
Efter det var det dags för jobb, imorn bitti är der jobb igen, man hinner bara hem och sova emellan.har ett litet Ilandsproblem, antingen kommer jag 30 min förtidigt till jobbet eller 5 min försent. vet inte vilket som är sämst.
Nu på kvällen har jag hjälpt Markus och leta efter hans Arvikabiljett, men den är borta! men jag hittade massa annat skräp. typ oviktiga papper från 2004 och en massa tomma kuvert. Om vi skulle elda alla dem skulle  vi kunna värma upp hela lägenheten hela året typ!

Nu ska jag och Markus lägga oss och titta på webtv!

Idag är det ett halvår kvar till jag blir 1 år äldre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0