Tvätt

Markus och jag har haft fullt upp nu ikväll, Vi fick tag på en tvättid, så vi tvättade vilket var tur så jag slapp vända ut å in på underkläder å sånt fram över :P
Jag funderade på att skippa att tvätta 2 röda handdukar för att minska risken att förstöra övrig tvätt, men Markus trodde de skulle gå bra om de tvättade de med blandade-färger-tvätten, Sagt och gjort så tvättade vi allt ihop tillsammans, En av mina strumpor tog stryk av det. så nu har jag en grön/grön randig, strumpa som är sambo med en grön/rosa strumpa. Markus tyckte inte det var något att gnälla för eftersom man har skor, å då syns d inte iaf,

Vi har även börjat städa, men det är svårt att damma i mörker, så ska gå upp tidigt imorgon och damma och dammsuga

Nu ska jag göra en lassange =)

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0