Tårtan


Pappas tårta
(Markus bild)

Tårtan köpte jag av en fd jobbarkompis som har ett företag där de gör så här fina tårtor!
Man får välja smak på tårtan eller mousen som är i, vi hade hallon och svartvinbär!
Svartvinbärsmousen var väldigt god! Hallon har jag väldigt svårt för,
Tror de flesta höll med mig ang svartvinbärsmousen

Tårtan är gjord enligt mina önskemål!
Personligt och roligt
Tårtan vi hade var 10 bitars, jag tror det var 12 pers som tog en bit, och vi hade halva kvar när alla gäster hade gått hem!

Besök
Design A Cake

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Tack Ellinor, kul att ni gillade den. Men smakerna valde ni så nästa gång får ni ta något annat istället för hallon...Säljer mest av hallon lustigt nog :-). Hoppas ni känner er nöjda.



2009-04-22 @ 16:59:04
URL: http://www.designacake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0