Påskafton

Dagen har gått från dålig till att sluta riktigt bra!
Imorse skulle jag städa, inser ganska snart att sladden till frysen varit ur!
Varken jag eller Markus kan minnas att vi skulle dragit ut den av misstag, kanske har katterna busat. vad vet man?
Iaf måste detta ha hänt för några dagar sen, för all is var vatten, all mat var blöt och rutten!
Stanken var hemsk! Kastade massa mat, nu vädras de iaf.

Sen har jag även hunnit med att klämma fingret och bränt handen och rivit knät på en buske, inge stora skador men så irriterande!

Min familj kom hit idag, vi gick en promenad i Hågadalen som ligger precis här brevid =)
var så varm och skönt. Bilder kan du se  här!

Efter promenaden var det dags att åka och jobba, :( min familj åkte på middagsbjudning hos goda vänner till familjen.
strax innan jag slutade mitt pass så bestämde vi att pappa skulle hämta mig så jag oxå fick ha lite rolig =)

Nu har halva påsken gått typ, tiden går så fort. 2 dagar kvar till Markus kommer hem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0