20 april

Idag fyller pappa 50 år!
Så de är full rulle hela dagen
Kvart i sex imorse kidnappade mamma, pappa. De skulle till ett spa
Josefin är i skolan, så jag håller ställningarna här hemma!
Gick upp 8, och gjorde förrätten Gräslökspannacotta, den är snart klar, ska bara dekoreras.
Efter det tog jag och hundarna bilen till Viksjö centrum. Hundarna fick springa i rastgården! Jag hade Markus kamera med mig så fotade massor där. De bilderna läggs in imorgon!
Sen sprang jag ett varv på Ica och kompliterade lite.
Sen körde vi hem ( det var 1a gången jag var helt ensam i bilen ( förutom hundarna ) och körde! )
Väl hemma fixade jag lite plockmat, målade naglarna, nu ska jag vila 10 min sen ska jag dammsuga köket som jag lyckats skräpa ner. Sen sminka mig och byta om! sen kommer gästerna! och födelsedagsbarnet hem!


Lite smått och gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0