Helgen

i helgen har vi haft finfrämmande, markus föräldrar var här/ är här,
I fredas lagade vi hemmagjordpizza, å tog de mest lungt, i lördas var vi å beställde glasögon till Markus, 2par till priset av 1, ett par jätte fina å ett par jätte fula!
efter de åkte vi till Sthlm å gick på chinateaterna å såg, the producer de våras för hittler! mkt bra musikal =) dock högt ljud så jag fick ont i öronen :S
efter de blev de middag på en resturang som jag inte minns namnet på, men man stod å kollade när d lagade maten å de va så frächt, nya slevar å sånt till varje portion, jag åt en jätte god carbonara =)

Idag söndag gick vi en sväng på dahliafestivalen fikade, satt ute i solen =)
sen var vi på ikea å handlade lite smått å gott =)
kvällen blev lugn, imorn ska jag  upp 5, min buss går 6 :/ jag ska till sala på intensvinkurs =)

Kram från Ellinor

Kommentarer
Postat av: Matilda

det var ineg högt ljud när vi var å såg på den :O

2008-09-22 @ 00:04:34
Postat av: Matilda

föresten! visst var den smala gayen så sööööööööööööt! Verkligen jätte gay! han som var magnus härenstams något :P

2008-09-22 @ 00:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0