en lista (tidsfördriv)

Fem skulle

Skulle du vilja vara längre?
Nej jag är lagom lång
Skulle du vilja väga mer?
Neeej, mindre
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon?
arg? nej ledsen.
Skulle du vilja ha sex med en kändis?
Nej blää!
Skulle du vilja dricka dig full nu?
Nej!

Tio KAN

Kan du röra på öronen?
knappt det,

Kan du slicka dig på näsan?
Om jag trycker ner näsan
Kan du kolla i kors med ögonen?
Ja
Kan dina föräldrar lita på dig?
Ja
Kan du låta bli att prata på 4 timmar?
När jag sover
Kan du vara på fest utan att dricka?
Ja!
Kan dina vänner lita på dig?
Ja!
Kan du tänka dig att pierca naveln?
Ja, de är fint
Kan du suga?
föds man inte med sugreflex?
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar?
Ja,jag är snål


Femton HAR

Har du någonsin ljugit för dina föräldrar?
vita lögoner någon gång kanske.
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig?
Ja
Har du ett syskon?
en lillasyster
Har du varit full den här månaden?
Nej
Har dina föräldrar ljugit för dig?
har nog hänt
Har du borstat tänderna den senaste timmen?
nej,
Har du pussat någon som är fyra år äldre?
Ja, markus är 8 år äldre
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre?
Ja^^
Har du ljugit på någon fråga än då?
Nej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0