Chilli...

Är en affär här i uppsala med inredning, vissa saker de säljer är jättebillgit å annat väldigt dyrt. men alltid fint att kolla i affären, nu hade de fått in julpynt, jag gick å kollade på de vackra julsakerna å drömde mig bort till julen (nästan) å helt plötsligt ser jag en mus springa framför mina fötter, satte andan i halsen, jag är inte rädd för möss, men när de kommer så där plötsligt hoppar man till, tydligen visste butiken redan om problemet, å hade ringt anticimex

men tanken slog mig, om den kan vara i den affären kan de ju vara i vilken affär som helst, tänk på de nästan gång ni handlar mat på ica:P om de är en tugga taget på frukten :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0