Blogg

En blogg kan vara väldigt personlig eller väldigt ytlig,
vissa har bloggar för att få skriva av sig
andra har bloggar för att få så många läsare som möjligt
andra har bloggar för de har blivit påtvingade
vissa har bloggar för att de är "inne"
Jag har min blogg för att skriva av mig, visste de är kul om andra läser å ibland komenterar, men de är inte därför jag skriver i min blogg,
De är inte många som har adressen till min blogg, de är mina vänner, min familj har den inte,
Markus är inne i en period just nu, han vill ha så många läsare som möjligt, å gör allt för att folk ska gå in å läsa den,
han försöker få mig att lägga ut länken till han på min press på BDB, hade inte de sett lite roligt ut, de första man möts av på min bilddagbok är min pojkvänsblogg?

Som sagt, alla har vi olika anledningar till varför vi bloggar
Lite reklam för min pojkvänsblogg då?
http://klarapixel.wordpress.com/
Bilderna är fina iaf, texten är inte mkt att hänga i granen:P då jag inte delar hans musikintresse!

Kommentarer
Postat av: sambon

Nej jag skriver bara om mina egna intressen. Sen att jag hade material som var eftertraktat gör det ju bara lite roligt. eM är mina husgudar :)

2008-11-29 @ 12:41:47
URL: http://klarapixel.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0