why do all good things come to an end?

Sitter och lyssnar på Nelly Furtados låt All good things (come to an end)
och det är verkligen så, på fredag slutar jag på praktiken, jag som inte ens ville göra praktik,
jag älskar praktikplatsen, men när jag fick reda på att jag skulle göra praktik bestog mitt liv i godis och sova, sov ca 12 timmar om dynget och resten så var jag bara, jag hade inte alls lust med att gå upp på morgonen för att sen jobba, helst av allt ville jag fortsätta sova, bara låta tiden gå, men jag ångrar inte att jag gjorde praktiken, jag mår mkt mkt bättre nu, jag orkar mer, sover hälften så mkt, jag äter regelbundet även om d itne är varierat, jag rör på mig, allt är bättre tror jag? men de va en hög tröskel att gå över där i början,

jag har verkligen jättekul på dagarna, vi myser med hundarna, går promenader, spelar kort, äter godis och har trevligt! jag träffar folk!

vovvens lekis är en perfekt praktikplats, bra handledare, bra och kul arbetsuppgifter, bra arbetstider, underbara hundar, var med kan bergära?

Mina praktikantTanter är bäst!

På fredag är det iaf min sista dag, vi ska ha avslutnings fika och fira praktikant Moas 18års dag, vi ska äta mat från emils, äta bullar mm!
kul!

Flames to dust
lovers to friends
why do all good things come to an end?

/ Bäll

image1


Terre och Helena
<3

Kommentarer
Postat av: Terre

Vilket fint inlägg.. Fredagen kommer bli jättebra men tråkigt att du ska lämnas oss.. kommer bli lite tomt utan dig.. men du kommer få d bra i Uppsala =)
ses imorn

2008-05-28 @ 22:14:49
URL: http://www.terresblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0