Hundar är roliga

Ibland kan jag verkligen inte förstå hur hundar tänker,
Birk är helt kär i hamstern jag passar och står vid buren så fort tillfälle ges, Birk klättrar på möblerna för att se stackars hamstern, efter 1000 tillsägelser blev jag arg och sa till han ordentligt, Ronja klarar inte av när jag och Birk bråkar, så hon försöker vara min bästa kompis så jag bara ska se henne, hon ska vara precis där jag är, hon sov hos mig hela natten och satt i mitt knä, frivilligt:P

imorse trodde jag allt skulle vara som vanligt, men när jag  borstar håret har jag en hund med mig in i badrummet. senare upptäcker jag att Birk har ätit upp min lilla frukost som var kvar, så jag skulle ta mig ett snack med han tänkte jag, var på Ronja börjar hoppa på mig och visa vart hon är, 

snacka om att försvara sin bebis,  
Men dom är underbara dom små liven!
image2
Ronja och Birk

/ Ellinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0