smaka på stockholm x2

både igår och idag har jag åkt in till kungsan och smaka på sthlm =)
sjukt mkt folk, men igår köpte jag glass =)
å idag pommes med aioli + glass ute på djurgården
igår träffade jag Linda å Fanny och idag Catta, vi ses på tok försällan
Jag å Catta åkte båt från djurgården till slussen och tittade på Götehborg mm =)
jatte trevliga dagar både igår å idag,
idag är jag dock sjuk i halsen ( som vanligt) blir så less, flera dagar i månaden är jag svullen å irriterad! suck!

när jag kom hem efter en lång seg varm hemsk bussresa idag kom farmor å farfar över på middag, de hade med sig kinderchoklad så gott =)

/ E
image13
Götheborg
image14
Min goda mat!
image15
Min lilla glass, 3 kulor,mjukglass å topping
(orkade inte hela)

image16
Godis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0