långhelg, student och bröllopp

nu är långhelgen över å jobbveckan är igång,
Helgen var trevlig,
Fredagen började med Skolavslutning för syster som slutade 8an, sen var det patriks student, han dock bara vara med på utspringet och skålningen men men de va roligt iaf =)
efter det bar det av till arlanda och flyga till Skellefteå, jag hade en hemsk landning då de känns som någon ska borra in sig i huvudet genom öronen, smärta! usch. kunde knappt äta middagen när vi var framme för de knastra så i huvudet, mkt irriterande
på Lördagen blev de en snabbis på stan, vid 16.00 skulle vi vara i kyrkan och se vigseln mellan Ulf å Jenny!(Markus barndomskompisar)
30 min innan bröloppet gick min klänning sönder ( sånt som bara inte får hänta) vi lagade med säkerhetsnål!

Bröllopet var mkt fin! och festen var trevligt, fasten jag va tvungen att vara vuxen :P

när vid vi 2 tiden på natten skulle åla hem var de lika ljust som mitt på dagen =) mysigt!

lägger upp lite bilder här!


Patrik
Patrik med sin skylt
Grattis!


Jenny och Ulf




Markus och Jag innan bröllopet

/ Ellinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0