köra bilen liten sväng

Igår efter jobbet tog jag tåget till Märsta, där hämtade pappa mig sen övningskörde jag hem!
jag å pappa skulle sällskapa kvällen igår eftersom både mamma å syster va borta, vi grillade å sen skulle vi se tv men halv 9 gick jag å la mig, va så sjukt trött, inge vidare bra sällskap jag inte,  sen spenderade jag 12 underbara timmar I MIN SÄNG! ( som jag inte sovit i sen 7 juni!) hemskt!

idag körde jag till Thuns! handlade skor å underkläder så nu är man massa pengar fattigare :(
skorna var öfr övrigt riktiga Ellinorskor :P som mamma å syster säger:P hahah

efter de fick jag köra hela vägen hem till uppsala å här sitter jag nu å funderar på å äta glassen jag köpte idag!
Banansorbe =)
annars blir de nog natti natti snart!


/ ELLANNORAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0