jobb

Idag har jag börjat jobba i stadsträdgården igen, precis som förra sommaren med samma gäng =)
vi åkte tidigare te jobbet idag för att prova ut kläder, hittade tillslut byxor som va sköna =) dock är dom som alla andra arbetsbyxor knalloranga inte så snyggt :P

Idag rev vi upp vårplanteringarna
gick bra å jobba idag =) är dock helt slut nu! sovit dåligt å kort å sen jobba hela dagen!

i sovrummet har vi 27 grader de är varmt å sova i! å jag vägrar sova me öppet fönster eller ballkongdörr då jag tror att grannarna är mördare!

lagade middagen ikväll gjorde så mkt mat att vi fick 4 matlådor oxå men gott var det =)

nu ska jag snart sova även om klovkan inte är mkt men jag är trött
uppstigning kl 5 imorn bitti!

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0