Askungen

Igår var en riktigt Askungen dag, släpade mig upp ur sängen kvart över 5 på morgonen vid 6 trampade vi till jobbet jobbade hela långa sega tråkiga dagen, försökte trampa hem!
igår tvättade vi 4 maskiner tvätt fattar inte att de kan bli så mkt tvätt på 2 som jobbar heltid och inte har "privata" kläder i jobbet, de va ju inte så länge sen vi tvätta sist!
vi handlade även mat + andra nödvändiga saker typ glass:P
sen lagade vi mat
skura toaletterna
dammsög
diska
riktigt skönt att de är gjort,
nu väntar jag på  duchen sen efter de ska jag baka muffins å bjuda främmandet på som kommer vid 19 =)
vi bjöd över Emelie å Henrik vi ska banne mig se allsången :P

/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0