allt å inget

Nu är min jobbvecka slut, är ledig imorn för då ska jag gå på skolvaslutning, student och flyga te norrland!
De är skolavslutning i Fjällenskolan syster slutar 8an. Patrik tar studenten, å i Skellefteå är det bröllop!
ser fram emot helgen å en liten mini semester, har dock panik inför bröllopet.  jag kan inte vara fin å duktig å vuxen?
 men de ska lbli roligt iaf, känner ju markus =)



Har inte vart så många dagens den här veckan, messt små roliga saker,
en söt sak idag var en pojke som lukta på blommorna å sa! - MM de luktar kaprifol! haha vilken 3åring vet vad de är? gulligt var det iaf!

Jag ska snart åka te mormor å morfar å sova där, dom ska till oss imorn så jag kan åka med dom! dock är linnet jag ska ha på mig imorn inlåst i tvättstugan för markus glömde en maskin kvar igår! mkt mkt irriterande, hoppas nu att ingen snott klädern!
 
borde packa inför helgen nu, men orkar inte, har ont i alla mina kroppsdelar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0