var tar tiden vägen?

Varje dag har jag haft nått jag velat skriva här i bloggen, men orkar knappt med något efter jobbet,
kvart över 5 kliver jag upp varje morgon å sen jobbar jag hela dagen å kommer hem halv 5 på kvällen, ofta då är de handla laga mat å diska å städa, sitter kanske 15 min vid datan, kollar mailen å läser nåra bloggar, saknar å chatta :(

igår jobbade vi i spöregn, alla kläder va blöta usch! men dagen gick fort iaf =)
fick enorm träningsvärk efter att ha kört blåsen
idag körde jag trimmern å de bättrade bara på träningsvärken :P

nu är de läggdags är så sjukt trött, =(
kul iaf att jag orkade kolla på allsången gillade dagens program mkt mkt mer än förra veckans :D
han "tarzan" var ju hur söt å duktig som helst!

/ ELlan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0