onödigt inlägg

Om en vecka befinner sig Markus i Skellefte, Kul för han, tråkigt för mig,
Vi kommer vara ifrån varandra en halv evighet, från 19/12 - 26/12 känns tråkigt!
Jag får ta vara på han nu tills han åker,
kommer vara tomt hemma, å jag som inte gillar att vara hemma ensam, + att gå hem från jobbet på kvällen :(
 ne nu blir jag depp.!

Imorn är de lucia, ska kanske sätta larm på 07.00 å se tåget på tv?
jag brukar göra de varje år, men de burkar vara vid 6, men jag har aldrig sett nått då jag alltid somnat om.


sankta lucia sjänk mig en tia, lussekatter imorn å glödd =)

värdelöst inlägg men iaf
/ E


Kommentarer
Postat av: Matilda

du måste ju se årets lucia :D hon är ju från örkelljunga :D:D:D

2008-12-13 @ 13:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0