Lilla julafton

Idag har jag gjort både ischoklad och köttbullar,
jag fixade julbord till mig och Markus, vi skulle ha liten julafton eftersom Markus åker till Skellefte imorn,
På julbordet hade vi, köttbullar prinskorv rebenspjäll ägg, potatis sill å lite gottit =) och massa levande ljus,
myspys å mumsmums

Vi har även bytt lite julklppar =), va ute å leta idag till Markus, inge kul å köpa om man inte hitta nå bra, men de blev lite smått å gott och jag hoppas jag hittar något vettigt tills jag träffar han i Skellefte,
Idag fick han ett par vantar som va fula :P men de va svarta å gula som SAIK :P
sen fick han en skjorta och ett förstorat foto =)

själv fick jag en pjamas =) och ett överfallslarm som jag kan ha när jag ska gå hem själv från jobbet =)

Bjuder på lite bilder från kvällen


Vårt fina julbord =)


Ischokladen jag gjorde
dekorerad med hjärtan


Julmat


Selma ville vara med


Markus har öppnat paket


Markus med nya skjortan, lappen kvar å allt :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0