Idol

Jag och Markus hade en mysigkväll framför tven och idol, popcorn  och godis stod oxå på menyn =)
Vinnar låten var fin men påminner om 100 andra låtar typ,
Att Kevin vann var de bästa med hela kvällen typ =)

Jag messade med Matilda under sändningen å sa typ att låten lät som massa andra men kunde bara komma på att den lät som sometimes when we touch,

nu läste jag i aftonbladet

"Är den inte en blåkopia på 'Nothing´s gonna change my love for you' med Glen Medeiros?"

"Angående vinnarlåten i Idol så är det väl i stort bara ett plagiat av Dan Hills 'Sometimes when we touch'

å när jag fick höra första låten där så va de ju likt!

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/idol2008/article3985966.ab


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0