2 dec

Idag jobbade jag kväll det var lungt och skönt på jobbet =) dock brände jag fingret på stekpannan och det gör fortfarande ont :S
varje gång jag har använt den stekpannan har jag bränt mig, dom inte så mkt som idag, det måste vila en förbannelse över den stekpannan!

När jag kom hem tog jag lite fika, en chokladbar + saft = sockerkick, de är  inte bra när man ska sova, och inte bra om man måste sova för man ska upp tidigt imorn!

Imorn har jag körning 09.30 å sen ska vi till veterinären klockan 14. å sen 16 ska jag jobba så de är fullt upp imorn,
jobbar bara 2 dagar denna vecka =)
nästa vecka jobbar jag 7 dagar i rad!

Fick höra att Olivia (företaget jag jobbar på) ska ha en julfest i Sthlm med mat, underhållnig å dans, kul tänkte jag =) men sen visade det sig att jag jobbar då, hoppas kunna byta med någon, men men!

På torsdag är de hockey på hovet som vi ska gå å kolla på!, stannar nog i sthlm efter de till helgen så jag kan gå på stora sthlm, eller Hund 2008 =)

/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0