1a december

Jag hade ställt klockan på 07.10 för att kolla på julkalendern i morse, men jag somnade om :S å vaknade precis när den slutade. bra tajming :P Får se den ikväll istället =)

Idag har vart en lugn dag, varken jag eller Markus jobba idag =)
så vi passade på att åka te ikea å små handla, blev en ny slickpott eftersom jag bröt av den andra när jag baka lussebullar :P sen blev de ett ljus, tesilar å te (A) ekologiskt te! ska prova de sen å se om de va gott, de va billigt iaf =)

Vi han även en sväng till Willys, inte för vi behövde handla utan bara för att unna oss lite :P
vi handlade så bra förra söndagen att vi inte behövt handla sen dess (undantag för mjölk)
idag köpte vi saft, popcorn, clementiner (som va enormt goda)

Har även bokat tid för Selma hos veterinären på onsda, då ska de undersökas, vaccineras å chippas =)

Markus ringde SAS å försökte boka en resa me katt när vi ska åka hem från Skellefte, men de skulle ta några dagar att kolla upp.. men vet någon vart man kan köpa en minimal bur ? 23*25*40 typ?

/ E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0